Beddo® Ürün ve Hizmetleri
İle İlgili Bir Sorunuz, Öneriniz veya Şikayetiniz mi Var?
Beddo® ekibi olarak size sunduğumuz ürün ve hizmetlerden memnun olmanız bizler için çok önemli.
Bir Beddo® ürünü aldınız ancak memnun değil misiniz?
Lütfen bu sayfadaki formu kullanarak bize şikayetinizi iletin. Böylece iade veya değişim seçeneklerini kulanarak sorununuzu çözebiliriz. Unutmayın tüm Beddo ürünleri 90 gün süreli "Ya Sev Ya İade Et" garantisi kapsamındadır.

Bir Beddo® ürünü ile ilgileniyorsunuz ve sorularınız ya da önerileriniz mi var?
Lütfen bu sayfadaki formu kullanarak sorularınızı veya önerilerinizi yazın. Müşteri hizmetleri ekibimiz sorularınızı çalışma saatleri içerisinde yanıtlamak için hizmetinizde.
Nasıl ve Ne Zaman Yanıt Alacaksınız?
Bu sayfadaki form direk olarak Beddo® üyelik sistemine bağlıdır. Siparişiniz esnasında kullandığınız cep telefonu numarasını girmişseniz sistemimiz sizi tanıyacaktır. Eğer ilk kez bizlerle iletişim kuruyorsanız sistemimiz size özel bir Beddo® hesabı oluşturur. Müşteri hizmetleri yetkilisinin mesajınızı yanıtlaması ile size mesajınızın yanıtlandığını bildiren bir SMS göndeririz ve bu SMS'deki linke tıklayarak Beddo® hesabınıza ulaşıp yanıtı okuyabilir ve dilerseniz cevaplayabilirsiniz.
Tüm mesajlarınızı mesai saatleri içerisinde yanıtlamaya çok özen gösteriyoruz. Hafta içi sabah 10'dan akşam 6'ya, Cumartesi günleri ise sabah 10'dan ve öğleden sonra 4'e kadar hizmetinizdeyiz. Pazar günü ise müşteri hizmetleri ekibimiz sizlere daha iyi hizmet vermek üzere dinleniyor ve enerji topluyor.